سرمربی فولاد خوزستان گفت: هنوز با هیچ باشگاهی برای فصل آینده به توافق نرسیده‌ام و پس از بازی فینال جام حذفی در این خصوص تصمیم گیری می‌کنم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  جواد نکونام ، سرمربی فولاد خوزستان پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان انزلی در جام حذفی که در اهواز برگزار شد، گفت:  این برد را به مردم خوزستان تبریک می‌گویم، بازیکنان فولاد نشان دادند که باکیفیت هستند. ما فصل قبل توانستیم سهمیه بگیریم، ولی امسال با توجه به خستگی بازیکنان و کمبود نفرات دچار اُفت شدیم.

او با بیان اینکه در حالی که پنجره نقل و انتقالات بسته بود، در شرایط کرونا و گرمای هوا که هر جلسه تمرین در اهواز به اندازه ۵ جلسه در شهر‌های دیگر است، افزود:کار خیلی سختی داشتیم، اما با این وجود بازیکنان زحمت کشیدند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

نکونام اظهار کرد: هنوز با هیچ باشگاهی برای فصل آینده به توافق نرسیده‌ام، برخی باشگاه‌ها با خودم یا دوستانم تماس گرفتند، ولی به همه آن‌ها گفتم پس از بازی فینال جام حذفی در این خصوص تصمیم گیری می‌کنم. چراکه هنوز جام حذفی برای ما ادامه دارد و در لیگ برتر هم تا روز آخر اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، آسیایی می‌شدیم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به اینکه امروز با تیم خوب ملوان بازی داشتیم که با برخی بازیکن جوان، خوب فوتبال بازی می‌کند، بیان داشت:  ملوانی‌ها چند بازیکن خوب و کلیدی دارند و امیدوارم هرچه زودتر این تیم به لیگ برتر برگردد. مردم و هواداران انزلی واقعا دوست‌داشتنی هستند و جای آن‌ها در لیگ برتر خالی است.

او تصریح کرد: بازیکنانی که امسال و پارسال با آن‌ها کار کردم، واقعا بهترین بودند و از کار کردن با آن‌ها لذت بردم. امیدوارم با قهرمانی و خوشحال کردن مردم هدیه خوبی به هواداران و استان خوزستان بدهیم و دل‌شان را شاد کنیم.

نکونام در پایان گفت: تیم ما متکی به هیچ بازیکنی نیست و همه برای فولاد خوزستان و برای این لباس تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.