معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه از تحقق ۳۱ درصدی برنامه آموزش و مهارت آموزی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا طاهری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : این نهاد به مددجویان تحت حمایت آموزش‌های رایگان فنی و حرفه‌ای با هدف توانمندسازی ارائه می‌دهد.

او گفت : پیش بینی شده تا پایان امسال در مجموع شش هزار و ۵۹۰ مددجو در دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای لازم را برای ورود به بازار کار در سه دوره مقدماتی، مهارت آموزی و پایدارسازی کسب کنند.

او با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از دو هزار و ۲۳ مددجو در استان از آموزش‌های مهارتی رایگان بهره‌مند شده اند، ادامه داد: با مهارت آموزی این تعداد مددجو بیش از ۳۱ درصد از برنامه آموزشی و مهارت آموزی مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه محقق شده است.

رضا طاهری افزود: اصلی‌ترین آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه شده به مددجویان تحت حمایت در زمینه‌های خدماتی، صنایع دستی و دامپروری بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مددجویان پس از کسب مهارت‌های فنی به منظور ورود به بازار کار از تسهیلات قرض الحسنه اشتغال بهره مند می‌شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.