مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمانشاه با ارائه گزارشی، کمیته امداد کرمانشاه را در سالیان اخیر جزء استان‌های برتر کشور در اکثر شاخص‌ها و بخش‌ها دانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمانشاه با ارائه گزارشی، کمیته امداد کرمانشاه را در سالیان اخیر جزو استان‌های برتر کشور در اکثر شاخص‌ها و بخش‌ها دانست و گفت : کمیته امداد کرمانشاه در زمینه اشتغالزایی و توانمندسازی افراد زیر پوشش در سال ۹۸ رتبه اول و در سال ۹۹ با عملی کردن ۲ برابر تعهد خود زمینه اشتغال رتبه‌های برتر کشور را کسب کرده است.

او یکی از عملکرد‌های برتر کمیته امداد را احداث و تعمیر بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی خانواده‌های مددجو زیر پوشش این نهاد در مناطق زلزله عنوان کرد و گفت : کمیته امداد کرمانشاه در کوتاه‌ترین زمان پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و بیش از پنج هزار واحد برای مددجویان زیر پوشش تعمیر کرده است که در بحث بازسازی واحد مسکونی زلزله زدگان در کشور به عنوان یک الگوی کشوری معرفی شده است.

او با اشاره به رتبه برتر کمیته امداد کرمانشاه در بین نهاد‌های اجرایی در استان افزود: کمیته امداد کرمانشاه در بحث مشارکت‌های مردمی، زکات، اطعام و پویش ایران مهربانی دارای رتبه‌های برتر کشوری است.

رخصی با قدردانی از همه کارکنان کمیته امداد استان کرمانشاه، افزود: مردم کرمانشاه همواره در کار‌های خیر و امداد رسانی به محرومان و نیازمندان پیشتاز بوده و هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.