مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از توزیع سه هزار بسته معیشتی درقالب رزمایش "کمک مومنانه" در استان از امروز (ششم مرداد) به مناسبت عید غدیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کامران هزارخانی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : توزیع بسته‌های مواد غذایی ظرف امروز و فردا (ششم و هفتم مرداد) به اتمام خواهد رسید.

او گفت : این بسته‌های معیشتی از سوی پایگاه‌های مقاومت توزیع خواهد شد و تلاش خواهد شد تا با همکاری بسیجیان بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: این بسته‌ها شامل اقلامی مثل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و... بوده و هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

هزارخانی دستگیری از نیازمندان را یکی از مهمترین اهداف اجرای رزمایش کمک مومنانه عنوان کرد و افزود: اجرای رزمایش‌‎های اینچنینی می تواند در ایجاد روحیه امید و امیدواری بین نیازمندان اثرگذار باشد.

هزارخانی گفت: پیش از این ۳۲۰ هزار بسته موادغذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) متشکل از کمک‌های خیرین، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع شده که این بسته‌های معیشتی تقریبا ۱۱۰ میلیارد تومان ارزش داشته است.

او اشاره‌ای هم به ورود سپاه به حوزه خدمت رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف داشت و گفت: هم اکنون که به دلیل خشکسالی برخی از روستا‌ها آب ندارند، مجموعه بسیج سازندگی در حوزه آبرسانی سیار به مردم ورود کرده و هرجا نیاز باشد این کار را انجام خواهد داد.

هزارخانی افزود: هم اکنون کار آبرسانی سیار به دهستان ویژنان در شهرستان گیلانغرب به کمک قرارگاه خاتم در دست انجام است و روزانه یک تانکر ۲۰ هزار لیتری آب بین مردم این دهستان توزیع می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.