ستاره بسکتبال کشورمان در جمع بهترین بازیکنانی قرار گرفت که تیم‌های ملی آن‌ها از صعود به مرحله گروهی المپیک بازماندند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های مرحله گروهی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به پایان رسید و تیم ملی بسکتبال کشورمان با شکست برابر تیم‌های آمریکا، جمهوری چک و فرانسه از صعود به مرحله حذفی ناکام ماند.  

نکته قابل توجه درباره تیم ملی بسکتبال کشورمان در المپیک توکیو، عملکرد درخشان حامد حدادی بود که یک بار دیگر ثابت کرد تیم ملی برای این ستاره ۳۶ ساله هنوز هم جایگزینی ندارد.  

سایت روسی اسپورتس در گزارشی به معرفی تیم منتخب بازیکنانی پرداخت که تیم‌های ملی آن‌ها نتوانستند به مرحله حذفی المپیک توکیو صعود کنند.  

در کنار توماش ساتورانسکی (جمهوری چک)، اردن نوورا (نیجریه)، روی هاچیمورا (ژاپن) و یان وسلی (جمهوری چک)، نام حامد حدادی، کاپیتان تیم ملی کشورمان هم در تیم متشکل از بهترین بازیکنانی که نتوانستند حضور در مرحله حذفی المپیک را تجربه کنند قرار دارد.  

این رسانه روسی در گزارش خود به انتخاب حدادی به عنوان ارزشمندترین بازیکن آسیا در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۹، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ پرداخت و به برتری او نسبت به یائو مینگ چینی که ۳ بار این عنوان را به دست آورده، اشاره کرد.

سایت اسپورتس همچنین تاکید کرد که حدادی قصد ندارد از بازی‌های ملی خداحافظی کند و تا ۴۰ سالگی در تیم ملی ایران توپ خواهد زد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار