طبق اطلاعات منتشر شده گوشی هوشمند Xiaomi Mi ۱۲ با قابلیت‌های جدید از جمله پشتیبانی از تراشه Qualcomm Snapdragon ۸۹۸ به بازار می‌آید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، شایعات حاکی از آن است که شیائومی خود را برای ارائه پرچمدار بعدی خود با نام Xiaomi Mi ۱۲ آماده می‌کند. این گوشی بر روی چیپست برجسته Snapdragon سوار می‌شود و ممکن است با دوربین‌های برتر عرضه شود. در حال حاضر، یک نشت جدید نشان می‌دهد که این دستگاه می‌تواند با RAM سریعتر LPDDR۵X راه اندازی شود.

گوشی هوشمند Xiaomi Mi ۱۲

اخیراً، JEDEC از RAM جدید LPDDR۵X با حداکثر سرعت داده ۸۵۳۳ مگابیت بر ثانیه خبر داد. این میزان بسیار بالاتر از نرخ داده ۶۴۰۰ مگابیت بر ثانیه در نسخه قبلی است. در حالی که تراشه‌های Snapdragon فعلی فقط از RAM‌های وانیلی LPDDR۴ یا LPDDR۵ پشتیبانی می‌کنند، پردازنده‌های Snapdragon آینده حتی از رم‌های سری X نیز پشتیبانی می‌کنند. با توجه به همه این موارد، گفته می‌شود که شیائومی اولین شرکتی است که گوشی هوشمند خود را به رم سری X مجهز کرده است.

آپشن های Xiaomi Mi ۱۲

قابلیت های گوشی هوشمند Mi ۱۲ 

شایعات قبلی نشان می‌داد که گوشی هوشمند Mi ۱۲ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۹۵ خواهد بود، اما، اکنون گفته می‌شود که Mi ۱۲ مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon ۸۹۸ خواهد بود. این بدان معناست که Xiaomi Mi ۱۲ آینده دارای RAM سریعتر، قدرت بیشتر و اتصال ۵G بهتر است. علاوه بر این، اخیراً اعلام شد از فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی در کنار سایر لنز‌ها است. شیائومی Mi ۱۲ آینده از رم LPDDR۵X و تراشه‌های پرچمدار Snapdragon پشتیبانی می‌کند.

گوشی های هوشمند

به هر حال این مشخصات بسیار جذاب به نظر می‌رسند اما، این اطلاعات فعلا فقط در حد شایعات هستند. با نزدیک شدن به زمان رونمایی در اواخر امسال، انتظار داریم ویژگی‌های جالبی در مورد تلفن هوشمند شرکت شیائومی ارائه شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.