مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط کرونایی نظارت برتأسیسات گردشگری مشهد تشدید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدجواد موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در جلسه با معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت: با تقویت واحد نظارت در اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد، نظارت بر تأسیسات گردشگری مشهد افزایش می‌یابد.

او افزود: با هوشمندسازی فرآیند‌ها و خدمات امکان نظارت لحظه‌ای و برخط برای مدیران مرتبط در شرایط کرونایی  فراهم شده است.هم‌چنین با استفاده از ظرفیت‌های الکترونیکی مراجعه حضوری را کاهش داده‎ایم.


بیشتر بخوانید



مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی بر ضرورت احیای بنا‌های موجود در بافت تاریخی مشهد تأکید کرد و ادامه داد: بازار فرش مشهد مانند بازار تبریز می‌تواند پس از مرمت و احیا به جاذبه گردشگری تبدیل شود.

در این جلسه حسن زمانی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد نیز گفت: با راه‌اندازی سازمان بازآفرینی شهری مشهد دفاتر تسهیل‌گری در بافت‌های هدف تشکیل شده و بیش از ۲۰ پروژه تعریف شده است که هر کدام از این پروژه‌ها که به سرانجام برسد با احیای بافت تاریخی کمک می‌کند.

 

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.