مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : مراسم ماه محرم با شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : پارسال به دلیل ابلاغ دیرهنگام دستورالعمل‌های بهداشتی بسیاری از هیأت مذهبی فعالیت خود را متوقف کردند.

او گفت : با وجود تمام اتفاقات در پارسال هیئت‌های مذهبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم ماه محرم را برگزار کردند و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هیأت مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسمات محرم در امسال افزود: امام خمینی (ره) فرمودند اسلام با محرم و صفر زنده است و محرم امسال مراسم دهه اول محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

احمدی افزود: هدف اصلی هیأت مذهبی احیا و تعظیم شعائر حسینی است و حضور مردم در هیئت‌های مذهبی و عزاداری برای امام حسین (ع) نشان از عشق و ارادت مردم به اهل بیت (ع) دارد.

او با اشاره به تأثیر فرهنگ عاشورا ادامه داد: فرهنگ عاشورایی باعث رشد معنویت انسان می‌شود و حضور میلیونی مردم جهان در اربعین امام حسین (ع) تنها یکی از جلوه‌های با شکوه ارادت به امام حسین (ع) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: یکی از برنامه اصلی محرم امسال سیاه پوش کردن معابر و خیابان‌ها است به صورتی که فضای شهر باید نشان دهنده ماه محرم باشد و شهرداری و دستگاه‌های مرتبط باید در زمینه همکاری کنند.

احمدی افزود: شعار نسل نسل در پناهت هستیم به عنوان یکی از شعار‌های اصلی ماه محرم امسال است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.