مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : گرامیداشت عید غدیر خم در استان با اجرای برنامه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده و اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عباس سروری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه به دلیل دروازه ورودی عتبات عالیات از دیرباز ارادتمندان بسیاری در وصف عید سعید غدیر خم دارند.

او با اشاره به برگزاری برنامه‌های گسترده در سرتاسر استان به مناسبت این عید بزرگ، گفت : فردا (پنجشنبه، ۶ مردادماه) رأس ساعت هشت صبح بزرگترین پیاده‌روی خانوادگی با مساعدت و همراهی شهرداری، آستان قدس رضوی، جمعی از هیئأت مذهبی و همراهی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از میدان آزادی به‌سمت میدان غدیر برگزار خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در این برنامه جدا از برنامه‌های فرهنگی و هنری گروه‌های سرود مدیحه‌سرایی و سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده مسابقات و جوایز نفیسی از جمله ۲۰ دستگاه دوچرخه و سفر به مشهد مقدس و همچنین توزیع ۵۰ هزار پرس غذا برای محرومان پیش‌بینی‌شده است.

او افزود: ساعت ۱۷ روز عید غدیر خم مقابل مسجد جامع یک مراسم و جشن بسیار ویژه و باشکوهی توسط بنیاد فرهنگی انصار الحجه و همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

سروری ادامه داد: در این برنامه علاوه بر برنامه‌های سرود، طنز، تواشی، مداحی، توزیع غذای گرم و بستنی بین شرکت‌کنندگان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را خواهیم داشت.

او به استقرار ایستگاه‌های صلواتی متعددی در سطح استان اشاره کرد و گفت: در نقاط مختلف شهر کرمانشاه موکب‌های مستقر شده‌اند.

سروری گفت: ساعت ۱۹ فردا هم از مسجدالنبی طاق‌بستان تا میدان فردوسی کاروان خودرویی و یک‌سری برنامه‌های مختلف را خواهیم داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.