پتروشیمی شیراز در ٣ ماهه نخست امسال توانست با فروش ۱۷.۰۶۰ میلیارد ریالی رکورد جدیدی را به دست آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کدال نگر اعلام کرد که شرکت پتروشیمی شیراز در سه ماهه نخست امسال برای هر سهم ١٢٧۵ ریال سود محقق کرد که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۵١ درصدی داشته است.

این شرکت توانست در سه ماهه ابتدایی امسال با فروش ۱۷.۰۶۰ میلیارد ریال رکورد جدیدی را در تاریخ این شرکت به ثبت برساند، این در حالیست که این رقم در مدت مشابه پارسال ۱۲.۹۵۲ میلیارد ریال بوده است.

پتروشیمی شیراز به تفکیک در فروردین ۴۹۰۴ میلیارد ریال که در اردیبهشت با رشد در فروش به عدد ۶۳۷۹ میلیارد ریال رسید.

در خرداد ماه هم ۵۷۷۶ میلیارد ریال فروش داشته که در مجموع سه ماهه امسال نشان دهنده عملکرد عالی در فروش است.

پتروشیمی شیراز به عنوان قدیمی‌ترین پتروشیمی کشور از سال ١٣٣٨ تأسیس و هم اکنون با بیش از شصت سال تجربه در تولید محصولات پتروشیمیایی و درک نیاز‌های آتی مشتریان ضمن تأکید بر توسعه و کیفیت محصولات نسبت به تأمین محصول و برآورده کردن انتظارات و نیاز ذینفعان بخصوص مشتریان اقدام کرده است.

جلوگیری از خام‌فروشی، افزایش سهم صادرات غیرنفتی و درآمد ارزی کشور، تکمیل زنجیره ارزش در صنایع پایین‌دست و ایجاد ارزش افزوده و اشتغال بیشتر، توسعه اقتصاد کشور و بهبود معیشت مردم بار‌ها و بار‌ها به‌عنوان نقش‌های اثرگذار صنعت پتروشیمی تکرار شده‌اند و بر کسی پوشیده نیست بنابراین توسعه این صنعت، همسو با اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی، ضرورتی انکارناپذیر است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار