معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: ۶۱ هزار و ۵۰۶ نیکوکار سرپرستی معنوی ۱۴ هزار و ۴۹۲ کودک یتیم و محسنین را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فاتح معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: طرح اکرام شامل کودکان بی‌سرپرست و طرح محسنین شامل کودکان دارای سرپرست ناتوان می‌باشد که زیر چتر حمایتی کمیته امداد و حامیان نیکوکار هستند.

او افزود: حامیان فرزندان آسمانی در  استان  آذربایجان شرقی در ۴ ماهه نخست امسال بالغ بر ۲۶۱ میلیارد ریال به حساب فرزندان معنوی واریز کردند.

فاتح افزود: از ابتدای امسال تاکنون متوسط سرانه ماهیانه پرداختی حامیان نیک اندیش استان برای فرزندان یتیم حدود ۱۰ میلیون ریال و برای فرزندان محسنین حدود ۵ میلیون ریال بوده و ما قدردان این عزیزان هستیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی، گفت: عموم مردم و خیران می‌توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه ضمن حمایت از سرمایه‌های اجتماعی و جلوگیری از بین نسلی شدن فقر، از ثمرات معنوی آن نیز برخوردار شوند.

او با بیان اینکه بستر آسان الکترونیکی برای پرداخت حامیان فراهم است تاکید کرد: کمک‌های مردم و خیران مستقیم به حساب فرزند معنوی آن‌ها واریز می‌شود و متقاضیان مشارکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir در این طرح ثبت نام کنند.

 فاتح گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین از برنامه‌های موفق کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در این راستا تامین نیاز‌های معیشتی، تحصیلی و درمانی کودکان توسط خیران انجام می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.