مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از اجرای طرح اکرام ایتام برای جذب حامیان یتیمان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: امسال برای ۱۲ هزار نفر از یتیمان استان در ماه رمضان حامی جذب خواهد شد.

وی افزود: از مردم و خیران استان می‌خواهیم با ثبت نام در این طرح حمایت از یتیمان و فرزندان نیازمند را بر عهده بگیرند.

کلامی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام ازجمله طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است، ادامه داد: خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰ هزار تومان به‌صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت حمایت را به‌عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند.

وی اضافه کرد: طرح محسنین نیز از دیگر طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از فرزندان نیازمند غیر یتیم دارای سرپرست بیمار و از کار افتاده است.

محمد کلامی گفت: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان با شعار «ماه بندگی ماه بخشندگی» برنامه‌های مختلفی برای ترویج فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به نیازمندان اجرا می‌کند که طرح همیان مولا و مفتاح الجنه از جمله این موارد است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان کرد: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی برای مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و کمک به نیازمندان می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از کد آنی پرداخت #۰۴۱*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

هم اکنون حدود ۷۵ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی هستند.

 

انتهای پیام/ش

طرح جذب حامیان ایتام در آذربایجان شرقی اجرا می شود

برچسب ها: کمیته امداد ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.