فرمانده انتظامی گیلان با تأکید بر برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت مردم گفت: این استان نباید حیاط خلوت هنجارشکنان باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان در جلسه جمع‌بندی نظارت تخصصی انتظامی رودبار با تأکید بر کشف و جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز و برخورد با اراذل و اوباش گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت مردم، قاطعانه، پشیمان‌کننده و بدون اغماض است و پلیس اجازه عرض اندام به این افراد را نخواهد داد.

او با بیان اینکه گیلان نباید حیاط خلوت هنجارشکنان باشد، افزود: حفظ عفاف و حجاب و رعایت اصول اخلاقی یک اصل است و نباید اجازه داد هنجارشکنان، امنیت اجتماعی را فدای زیاده خواهی و قانون شکنی‌های خود کنند.

فرمانده انتظامی گیلان همچنین بر رعایت حقوق شهروندی و توجه به رأفت اسلامی با شهروندان، حتی با متهمان و مجرمان تأکید کرد و اظهار داشت: رفتار فرماندهان برای کارکنان زیرمجموعه الگوی عملی است.

سردار ملکی با اشاره به اینکه احراز آمادگی کارکنان و کسب آموزش‌های لازم برای مقابله با هرگونه ناامنی یک اصل محوری است، گفت: فرماندهان باید به موضوع آمادگی و چالاکی نیرو‌های تحت امر خود اهتمام ویژه داشته باشند.

او به مسئولیت سنگین ناجا در تأمین نظم و امنیت و کم‌کاری برخی از دستگاه‌های مربوطه در این حوزه اشاره کرد و افزود: مأموران پلیس باید به مسئولیت خطیر خود در برقراری نظم و امنیت افتخار کنند و با جدیت تمام در مبارزه با ناهنجاری‌ها و قانون شکنی‌ها تلاش کنند.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه نظارت بر گلوگاه‌ها به عنوان دروازه ورودی به استان گیلان را بسیار حائز اهمیت دانست و استفاده از توان حداکثری برای نظارت و کنترل ایست و بازررسی‌ها برای کشف قاچاق و مبارزه با موادمخدر را مهم و مؤثر قلمداد کرد.

سردار ملکی با اشاره به حساسیت شهرستان رودبار با توجه به وسعت حوزه، ترکیب جمعیتی و شرایط ویژه به عنوان ورودی استان از زحمات سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی رودبار به دلیل اهتمام به حضور مؤثر و حرکات جهادگونه برای مقابله با عوامل ایجاد ناامنی و تلاش برای ارتقاء نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.