امام جمعه کرمان گفت:برخلاف گزارش های فعلی ستاد کرونا در استان متاسفانه همچنان جلسات اداری پابرجا است و تعطیل هم نمی شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت سالروز تشکیل نهاد شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز رئیس شورا با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این دیدار گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف آیینی و مناسبتی در ایام مختلف نیاز به هماهنگی و تلاش مضاعف دارد که در نوع خودش جای قدردانی دارد.

او همچنین با اشاره به وضع بحرانی استان در شرایط کرونا تاکید کرد: برخی از جلسات ما اگر ضرورت ندارد نیاز به برگزاری نیست و تاکنون هم جریان‌های مذهبی با ستاد کرونا همکاری‌های خوبی داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی ضمن گلایه از سطحی نگری به مسئله کرونا و برگزاری برخی جلسات اداری استانی افزود:برخلاف گزارش های فعلی ستاد کرونا در استان متاسفانه همچنان جلسات اداری پابرجا است و تعطیل هم نمی شود که نیازمند بازنگری جدی می باشد.

انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی سازمان‌تبلیغات اسلامی استان در این دیدار گفت: در ایام کرونا تمامی مراسم ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تا کنون برگزار شده و هیچ مراسمی در سایه کرونا کم رنگ نشده است.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار