استاندار اردبیل از تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای بهسازی و نوسازی بیمارستان کودکان بوعلی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه دیدار با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به اینکه بیمارستان بوعلی تنها بیمارستان تخصصی کودکان و اطفال در سطح استان است و به تبع آن مراجعات نسبت به سایر مناطق بیشتر اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه به سبب قدمت زیاد این بیمارستان و فرسوده شدن برخی از زیرساخت‌ها نیاز به بازسازی داشته افزود: آقای نوبخت مساعدت لازم را برای تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال جهت بهسازی سیستم تهویه مطبوع، تهیه منبع ذخیره آب سالم، تهیه دیزل ژنراتور، یو پی اس برق و سایر نواقصات را صادر و در آینده نزدیک این بیمارستان نیز رفع نقص می‌شود.

استاندار اردبیل همچنین در رابطه با پیگیری و تامین منابع مالی راه آهن اردبیل _میانه و بزرگراه‌های استان گفت: کلیه منابع مالی و اعتبارات تخصیصی راه آهن اردبیل، راه‌های مواصلاتی استان با آقای نوبخت بررسی و دستور تسریع روند پرداخت اعتبارات به معاونان سازمان برنامه و بودجه توسط رییس این سازمان صادر شد.

بهنام جو همچنین در رابطه با تامین بودجه پایاب سد‌های خداآفرین، عمارات نیز تصریح کرد: در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان منابع مالی خوبی برای تکمیل این پروژه‌ها در نظر گرفته شده بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.