استاندار اردبیل گفت: رستوران و آسفالت جاده ارتباطی سرعین تا آلوارس و اوجور تا اول مهر ماه تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از روند اجرای جاده و پناهگاه و رستوران پیست آلوارس و اوجور گفت: توسعه گردشگری در زمستان موجب رونق اقتصاد استان بوده و با اجرای این زیرساخت‌های مهم، تخت‌های اقامتی در زمستان و پاییز خالی نمی‌ماند.

او افزود: ساختمان رستوران و پناهگاه این پیست مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند که فاز اول این پیست ۱۶ سال پیش و فاز دوم امسال اول خرداد افتتاح شد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: هم افرادی که برای اسکی در پاییز و زمستان و اوایل بهار برای اسکی مراجعه می‌کنند و هم گردشگرانی که در سایر ماه‌ها به منطقه می‌آیند از این امکانات استفاده می‌کنند.

بهنام جو بیان کرد: این جاده با کیفیت مناسب از سوی پیمانکار در حال انجام است که سه کیلومتر باند اول آسفالت شده و باقی جاده را تا شهریورماه به اتمام می‌رسانند.

او افزود: در کنار آن زیرسازی روستای شایق و روستای الوارس هم در برنامه دارند.

استاندار اردبیل گفت: روکش آسفالت هم راهداری انجام می‌دهد و جاده سه و نیم کلیومتری اوجور هم با اختصاص اعتبار از محل استان و شهرستان و سایر تبصره‌ها انجام می‌شود.

بهنام جو بیان کرد: در راستای رونق گردشگری زمستان پیست اسکی شابیل هم در حال اجرا بوده و مراحل آغاز اجرای پیست خلخال نیز در حال انجام است.

او اجرای زیرساخت‌های مهم ارتباطی در استان از جمله راه آهن، چهار خطه کردن جاده‌ها و اختصاص خط هوایی مختص استان را از جمله اقدامات مهم در راستای توسعه این استان برشمرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.