معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: روز به روز شمار بیماران بستری کرونایی افزایش می‌یابد به نحوی که پیش بینی می‌شود ظرفیت بیمارستان‌های استان به زودی تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دکتر فریدون رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: متاسفانه عادی انگاری‌های قبلی منجر شد تا امروز وضعیت عمده شهرستان‌های استان قرمز شود.

او افزود: روز به روز شمار بیماران بستری کرونایی افزایش می‌یابد به نحوی که پیش بینی می‌شود ظرفیت بیمارستان‌های استان تکمیل شود.


بیشتر بخوانید


رحمانی اضافه کرد: درحال حاضر ظرفیت بیمارستان های، ولی عصر (عج) بروجن، تکمیل و ظرفیت مراکز آموزشی و درمانی آیت الله کاشانی و هاجر (س) شهرکرد در حال تکمیل است.

او ادامه داد: در مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد بیمارستان صحرایی برپا شده و از امروز به بیماران سرپایی خدمات ارائه می‌کند.

رحمانی گفت: با توجه به مراجعه بیماران از شهرستان لردگان به بیمارستان بروجن و وجود امکانات و فضای مناسب در شهرستان لردگان برای ارائه خدمات و بستری بیماران به مردم شهرستان لردگان توصیه می‌شود در شهرستان خودشان خدمات را دریافت و از مراجعه به شهرستان بروجن خودداری کنند.

او افزود: بیماران در شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان نیز به بیمارستان سیدالشهدا فارسان مراجعه و از مراجعه به بیمارستان‌های مرکز استان خودداری نمایند چرا که به علت تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها احتمال مواجه شدن با درب‌های بسته برای آن‌ها وجود دارد.

رحمانی اضافه کرد: امیدواریم با پذیرش بیماران سرپایی در بیمارستان صحرایی بخشی از ترافیک بیماران در بیمارستان‌های مرکز استان را کاهش دهیم.

او ادامه داد: اگر شرایط با این روند پیش برود احتمال سخت‌تر شدن شرایط برای هم استانیان در روز‌های آتی وجود دارد.

رحمانی گفت: کسانی که طی روز‌های گذشته در مراسم عروسی و عزا شرکت داشته اند، احتمال ابتلا آن‌ها به بیماری وجود دارد لذا شرایط خود مراقبتی را رعایت و مراودات خود با دیگران به حداقل برسانند.

او افزود: تشخیص بیماری و درمان خانم‌های باردار سخت‌تر است لذا این افراد طی دو هفته جاری از منزل خارج نشوند و با افراد در معرض خطر یا مشکوک به بیماری مراوده نداشته باشند.

رحمانی در پایان گفت: واکسیناسیون خبرنگاران استان از دیروز آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار