رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: برای راه ‎اندازی کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی تلاش‌‎های خوبی صورت گرفته و امید است به زودی راه‌اندازی شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای راه‎اندازی کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی تلاش‌‎های خوبی صورت گرفته و تعدادی کتاب هم تامین شده، ولی هنوز برای راه‏‌اندازی کتابخانه ناکافی است.

او افزود: امیدواریم زودتر این کتابخانه راه‌اندازی شود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر همچنین با اشاره به برنامه‌‏ریزی صورت گرفته برای ایجاد بانک اسناد انقلاب اسلامی در این استان، از هم استانی‎ها دعوت کرد سند‌های خود شامل عکس و فیلم‎ را برای نگهداری مناسب و دائمی به این شورا تحویل دهند.

جمالی بیان کرد: سند‌های مرتبط با انقلاب بخشی از میراث تاریخی استان بوشهر به حساب می‌آیند که باید برای حفاظت از آن‌ها تلاش مضاعفی صورت گیرد.

او ادامه داد: برخی از سند‌های تاریخی به علت نگهداری نامناسب در منزل از بین می‌رود به همین دلیل تلاش شده است این سند‌ها به صورت منظم جمع آوری شود تا دانشجویان و محققان از آن استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این شورا در سال ۱۲ برنامه شاخص اجرا می‏‌کند با این وجود به دلیل رویداد‌های استانی از جمله شهادت شهید حجت الاسلام ابوتراب عاشوری و گرامیداشت یاد شهیدان هم‌استانی حیدری و شهریاری از شهدای حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی شمار برنامه‌‏های استان بوشهر به بیش از ۱۸ برنامه می‌‏رسد.

جمالی افزود: با وجود اینکه کرونا بر بیشتر برنامه‌ها سایه انداخته، اما برنامه‌های اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به صورت خودرویی و موتوری و با رعایت شیوه‌نامه‎های بهداشتی برگزار شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.