رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: درباره عفاف و حجاب باید مبنای علمی به صورت جدی‌تر مورد توجه قرار گیرد و این رسالت بیشتر بر عهده دانشگاه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در جلسه ستاد بزرگداشت هفته عفاف و حجاب استان بوشهر با اشاره لزوم آسیب شناسی جدی درباره برنامه‌های عفاف و حجاب بیان کرد: وضعیت موجود نتیجه عملکرد ما دربرابر برنامه‌های دشمن است و باید برنامه‌ها را در مدارس، دانشگاه ها، صداوسیما، فضای مجازی خانواده و دیگر عرصه‌ها ارزیابی کنیم.

او ادامه داد: نیازمند این هستیم که از مبانی علمی در زمینه اشاعه ارزش‌های دینی و اسلامی استفاده کنیم، زیرا در مبنای دینی هیچ تعارضی بین دین و علم وجود ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: درباره عفاف و حجاب باید مبنای علمی را به صورت جدی‌تر مورد توجه قرار دهیم و این رسالت بیشتر بر عهده دانشگاه است و باید حوزویان هم در این زمینه کمک کنند.


بیشتر بخوانید


جمالی بیان کرد: کمتر پدیده‌ای مثل عفاف و حجاب است که با تمام ابعاد و ارکان زندگی ما سروکار داشته باشد، اقتصاد، سیاست، خانواده و همه نهاد‌ها به نوعی درگیر این مساله هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.