شهردار اوشان، فشم و میگون گفت: باید اعتبار مناسبی در حوزه شهرداری‌ها تخصیص داده شود تا اقدامات بزرگتر و مناسبی جهت رفاه حال شهروندان در شهر‌ها صورت بگیرد.

رضا ریاحی شهردار اوشان، فشم و میگون در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات پل سامان، اظهار کرد: شهروندان منطقه ۵ سال پیش تقاضا داشتند که به دلیل فاصله بین منازلشان و جاده یک پل طراحی و ساخته شود.

وی افزود: مابین جاده و خیابان رودخانه‌ای وجود دارد و شهروندان به دلیل نبود پل، به سختی باید تردد می‌کردند که در حال حاضر با احداث پل سامان تردد آن‌ها به راحتی انجام می‌شود.

ریاحی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان زمان ساخت این پل، بیان کرد: حدود ۸ ماه پیش ساخت پل سامان را در منطقه شروع کرده‌ایم و در ۶ مرداد ماه مورد بهره برداری قرار گرفت که این اقدام در نتیجه باعث کسب رضایت شهروندان شد.

وی با بیان اینکه برای احداث این پل نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار لحاظ شده است، گفت: در تلاش هستیم تا به زودی پل خرداد نیز مورد بهره برداری قرار بگیرد.

شهردار اوشان، فشم و میگون درباره افزایش اعتبار شهرداری‌ها گفت: در حال حاضر باید اعتبار مناسبی در حوزه شهرداری‌ها تخصیص داده شود تا اقدامات بزرگتر و مناسبی جهت رفاه حال شهروندان در شهر‌ها صورت بگیرد.


بیشتر بخوانید

لایروبی رودخانه‌های منطقه اوشان، فشم و میگون برای پیشگیری از سیلاب


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار