شهردار اوشان، فشم و میگون درباره وضعیت خطرناک جاده کمرخانی به دلیل ریزش کوه و ایمن سازی آن توضیحاتی داد.

رضا ریاحی شهردار اوشان، فشم و میگون در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت منطقه کمرخانی اظهار کرد: فرسایشی و ریزشی بودن سنگ‌های منطقه کمرخانی در محدوده حاجی آباد، یک تهدید بزرگ برای تردد جمعیت ۵۰۰ هزار نفری مسافران و گردشگرانی است که در روز‌های پایانی هفته و تعطیلات به منطقه رودبار قصران سفر می‌کنند.

شهردار اوشان، فشم و میگون افزود: در یک مسافت تقریبی ۷۰۰ متری این منطقه، سنگ‌ها حالت ریزشی دارند و در بسیاری از روز‌ها ریزش سنگ در جاده اتفاق می‌افتد.

او با بیان اینکه متأسفانه در سال گذشته نیز حادثه منجر به فوت در این محور رخ داده بود گفت: در این زمینه مکاتبه‌ای با اداره راه برای احداث تونل به منظور ایمن‌سازی انجام شده است.


بیشتر بخوانید


شهردار اوشان، فشم و میگون بیان کرد: باتوجه به اینکه منطقه کمرخانی، در حوزه رسیدگی اداره راه شمیرانات است، اما ما در شهرداری آماده هرگونه کمک برای ایمن‌سازی محور هستیم تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

ریاحی درباره نحوه امدادرسانی نیرو‌های امدادی به این محدوده بیان کرد: در حال حاضر نیرو‌های هلال احمر در گردنه قوچک استقرار دارند، اما از گردنه قوچک تا این منطقه نزدیک به ۱۵ کیومتر فاصله وجود دارد.

شهردار اوشان، فشم و میگون در پاسخ به سوالی مبنی بر درخواست شهرداری از هلال احمر برای استقرار در این منطقه گفت: ما از هلال احمر درخواست کرده‌ایم در منطقه مستقر شود.

او ادامه داد: برای رفاه و آسایش هموطنان مسئولیت تأمین محل برای ایجاد پایگاه جدید هلال احمر را نیز بر عهده گرفته‌ایم، اما تاکنون اقدامی انجام نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
ممنون از شهردار مردمی
India
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
کاش همه مثل مهندس ریاحی به فکر بودن
India
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
خدا اقای ریاحی را خیر بده
India
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
عالیه
آخرین اخبار