برف روبی و شن‌پاشی در تمام معابر اصلی و فرعی منطقه رودبار قصران به طور مرتب انجام می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا ریاحی شهردار اوشان، فشم و میگون اظهار کرد: باتوجه به بارش نزولات آسمانی روز‌های اخیر و سرمای پیش‌رو، تمامی نیرو‌ها آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند تا مشکلی  ایجاد نشود.

شهردار اوشان، فشم و میگون درباره برف‌روبی و شن پاشی در سطح این شهرها افزود: ما قبل از شروع بارش نزولات آسمانی و فصل زمستان، نیرو‌ها و تجهیزات را برای پیشگیری از هر نوع حادثه‌ای آماده کردیم تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه در زمان بارش نیز برف روبی سطح شهر به صورت مدام انجام می‌شود افزود: برف روبی و شن‌پاشی در تمام معابر اصلی و فرعی منطقه رودبار قصران به طور مرتب انجام می‌شود.

ریاحی بیان کرد: قبل از شروع فصل زمستان، تجهیزات مورد نیاز برای برف روبی و شن‌پاشی در سطح معابر را تامین کردیم و در حال حاضر هم کمبودی در این بخش وجود ندارد.

شهردار اوشان، فشم و میگون افزود: خدمات رسانی به شهروندان از اولویت‌های اصلی ما هست و در همین راستا بازدید‌هایی را نیز در ساعات مختلف شبانه روز از انبار‌ها و تجهیزات انجام دادیم تا کمبودی وجود نداشته باشد.

گفتنی است؛ سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شهروندان هست و شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق این سامانه با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اوشان ، زمستان ، یخبندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار