شرکت هواوی به عنوان بازیگر معروف صنعت الکترونیک دنیا از گوشی هوشمند P ۵۰ به همراه لوازم جانبی آن برای استفاده کاربران، رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، بالاخره سری Huawei P۵۰ معرفی شد و همانطور که هواوی در تولید و معرفی هر گوشی پرچمداری معروف است، از چندین لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند جدیدش نیز رونمایی کرد که یکی از آن‌ها اولین پد شارژ بی سیم چند کاره است.

تجارت الکترونیک دنیایی پر از چالش و محصولات متنوع است که سبب می شود کاربران وارد یک رقابت هیجان انگیز برای تهیه محصول مورد نیازشان شوند. تنوع در محصولات فقط معطوف به امکانات یا انواع مختلف آن ها نمی شود بلکه غول های فناوری در حال حاضر در کنار محصول اصلی قابلیت ها، خدمات دو لوازم جانبی دیگری را نیز عرضه می کنند که کابر را ترغیب به خرید می کند.

گوشی هوشمند P ۵۰ هواوی

لوازم جانبی گوشی هوشمند هواوی؛ موارد تم Huawei P۵۰ و P۵۰ Pro Art

دقیقاً مانند سری Mate ۴۰، شرکت هواوی کیس‌های Art Theme را نیز برای سری P۵۰ اعلام کرده است. قاب‌ها در چهار گزینه رنگارنگ برای P۵۰ و P۵۰ Pro موجود است. این موارد به غیر از طراحی‌های چشم نواز، دارای پایه ایستاده داخلی نیز می‌باشد و از منافذ اضافی محافظت می‌کند. می‌توانید بدنه Vmall را با قیمت ۱۹۹ پوند (۳۰ دلار) دریافت کنید.

لوازم جانبی P ۵۰ هواوی

Huawei P۵۰ Pro همچنین دارای یک کیف فلش حلقه‌ای منحصر به فرد است که دارای یک فلاش حلقه‌ای داخلی است برای زمانی که می‌خواهید سلفی بگیرید یا یک ویدئو ضبط کنید. این قاب دارای یک دکمه برای جابجایی بین سه سطح روشنایی و سه درجه حرارت رنگ (گرم، سرد و مخلوط) است. شارژ این دستگاه از طریق شارژر بی سیم معکوس است. قاب فلش حلقه‌ای به رنگ صورتی و سفید در Vmall با قیمت ۲۹۹ پوند (۴۶ دلار) موجود است.

تلفن همراه هوشمند هواوی P ۵۰

پنجره هوشمند سری P۵۰ هواوی

اگر می‌خواهید کلاس درجه یک تری داشته باشید، وضعیت هوشمندی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد زمان، تاریخ، آب و هوا و اعلان‌های خود را مرور کنید. این کیس همچنین هنگام باز کردن به طور خودکار تلفن همراه را از خواب بیدار می‌کند و هنگام خاموش شدن آن را به خواب می‌برد. قیمت آن ۲۲۹ پوند (۳۵ دلار پوند) است و در رنگ‌های سیاه و خاکستری موجود است.

کیف سیلیکونی و کیف چرمی سری P۵۰ هواوی

هواوی قاب‌های سیلیکونی را نیز برای گوشی‌های جدید به بازار عرضه کرده و در رنگ‌های سیاه، سبز روشن و نارنجی با قیمت ۹۹ پوند (۱۵ دلار) در دسترس است. کیف چرمی با قیمت ۱۹۹ پوند (۳۰ دلار) گرانتر است و در رنگ‌های کلاسیک مشکی و خاکستری فیلی وجود دارد و دارای پایه استوانه داخلی است.

گوشی هوشمند

شارژر بی سیم چندکاره هواوی

هواوی همچنین از یک شارژر بی سیم خبر داد که می‌تواند سه دستگاه را همزمان با حداکثر ۱۵ وات در هر دستگاه شارژ کند. این پد به شکل یک قرص کشیده غول پیکر است. همچنین دارای پورت USB-C برای اتصال به آداپتور برق است. اطلاعاتی از مشخصات و قیمت آن در دست نیست.

لوازم جانبی گوشی P ۵۰ هواوی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار