شرکت چینی ZTE از گوشی تازه تولید خود که از جدیدترین فناوری دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد، رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، نسل بعدی گوشی‌های هوشمند با دوربین زیر نمایشگر ZTE قصد ایجاد تحولی جدید در دنیای فناوری را دارد. گوشی ZTE Axon ۳۰ جدید ویژگی‌های برتر را در یک فاکتور جمع و جور نوید می‌دهد، اما نقطه اصلی فروش دستگاه مطمئنا دوربین کم نمایشگر و در برخی موارد قیمت استثنایی است.

گوشی Axon ۳۰ که اوایل امروز در چین معرفی شد، از جدیدترین دوربین ZTE از دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد که نوید دهنده "یک تجربه بی سابقه و جدید برای کاربران خود است " این تنها گوشی در جهان بوده که دارای صفحه نمایش زیر دوربین با تراکم پیکسلی بالای ۴۰۰ PPI (پیکسل در اینچ) است. با توجه به این بروزرسانی، تلفن باید عملکرد نمایش بهتری داشته باشد در حالی که انتقال قدرت بالا است و یکپارچگی بصری با صفحه نمایش به طور کلی بهبود یافته است.

گوشی هوشمند

علاوه بر این، Axon ۳۰ یک تراشه نمایشگر مستقل را بسته بندی می‌کند تا دقت صفحه نمایش و همگام سازی آن را با دوربین جلو بیشتر کند.  این لایه دارای هفت لایه مواد کاملاً شفاف است و ZTE از سه فناوری پردازشی ویژه برای انتقال نور بیشتر در ناحیه دوربین تحت نمایشگر استفاده کرده است.

طبق گفته ZTE گوشی Axon ۳۰ صفحه نمایش تلفن می‌تواند به طور موثر تابش نور آبی را کاهش دهد، از بینایی محافظت کرده و از کم نور شدن DC برای کاهش فشار در چشم ناشی از سوسو زدن صفحه پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند

در قسمت داخلی، پرچمدار ZTE یک چیپ ست قدرتمند Qualcomm Snapdragon ۸۷۰G با طراحی هشت هسته‌ای "۱ + ۳ + ۴" و حداکثر فرکانس هسته ۳.۲GHz را بسته بندی می‌کند. همچنین، این گوشی از فناوری داخلی ZTE استفاده کرده است که به کاربر این امکان را می‌دهد که از فضای ذخیره سازی رایگان برای افزایش حافظه در حال اجرا تا ۵ گیگابایت استفاده کند.

گوشی ZTE Axon ۳۰ توسط یک باتری توانمند ۴۲۰۰ میلی آمپری تأمین می‌شود که از قابلیت شارژ سریع ۵۵ وات پشتیبانی می‌کند. این تلفن همچنین به نظر می‌رسد یک خنک کننده یخی پیچیده است که از یک صفحه خنک کننده مایع بزرگ VC، ژل حرارتی و مواد کامپوزیتی مبتنی بر مس گرافن تشکیل شده است.

اما این گوشی با این همه فناوری باید قیمت بالایی داشته باشد که در وهله اول، ZTE Axon ۳۰ از ۳ آگوست با قیمت ۳۴۰ دلار برای خرید در چین در دسترس خواهد بود، در حالی که گرانترین مدل با حافظه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۴۷۵ دلار هزینه دارد. نکته مهم این است که با عرضه ZTE Axon ۳۰ در بازار‌های دیگر، قیمت بسیار بالاتر خواهد رفت، بنابراین اگر قصد خرید دارید باید این نکته را در نظر بگیرید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت ZTE ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.