رئیس انجمن چوخه تربت جام گفت: اولین مسابقات کشتی با چوخه کشور بعد از همه گیری کرونا در روستای رباط سمنگان تربت جام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب حسینی رئیس انجمن کشتی با چوخه تربت جام گفت: مسابقات کشتی با چوخه جام غدیر در روستای رباط سمنگان تربت جام برگزار شد.

او افزود: در وزن منفی ۶۶ کیلوگرم حسن گروهی از چناران، رضا عاشوری از فریمان و محمد ملایی از تربت جام به ترتیب اول تا سوم شدند. در وزن منفی ۷۴ کیلوگرم علی مردانی از اسفراین اول شد. جلال ابراهیمی و مرتضی وطن دوست از تربت جام به ترتیب دوم و سوم شدند. در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم ابوالفضل امام دادی از تربت جام، امین کامیاب از چناران و سجاد خاکپور از تربت جام به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. همچنین در وزن منفی ۹۶ کیلوگرم بهرام قادر آبادی از مشهد اول شد. مسعود قوی بازو از درگز و جواد رستمی از تربت جام به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس انجمن چوخه تربت جام ادامه داد: در سنگین وزن، مثبت ۹۶ کیلوگرم به دلیل تعداد کم شرکت کننده، تک مسابقه برگزار شد و دو چوخه کار کلاتی با هم به رقابت پرداختند و در نهایت علی بهرامی توانست احمد یزدان پناه را شکست دهد. رئیس انجمن کشتی با چوخه تربت جام بیان کرد: ۱۳۰ کشتی گیر چوخه کار در این مسابقات با تست پی سی آر منفی شرکت کردند و مسابقات با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام//ع. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.