به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود سهیلی معاون فنی و اجرایی شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد در صفحه اینستاگرام خود گفت: از ابتدا درخواست واگذاری دوچرخهها به ما بابت خدمت به تمامی شهروندان فارغ از نگاه جنسیتی بود.
او افزود: در اوج شیوع کرونا، تحریم قطعات دوچرخه و زمین گیری تولید کننده بومی خراسان رضوی با تلاشهای زیاد کارخانه دوباره راه افتاد و دوچرخهها به مشهد رسیدند.
بیشتر بخوانید
معاون فنی و اجرایی شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد ادامه داد: از صفر تا ۱۰۰ سامانه بایدو در سازمان فاوا شهرداری برنامه نویسی شده است.
سهیلی با اشاره به این مطلب که طبق دادههای آماری کاربرد این دوچرخهها بر اساس مُد حمل و نقلی است تا تفریحی، بیان کرد: ساعات پیک استفاده از این دوچرخه ها در روز و منطبق با ساعات اداری بود، که توزیع یکسان سفرها در طول هفته و همچنین مبدأ و مقصدهای متفاوت در بیش از ۸۰ درصد سفرها مؤید این مطلب است.
او تصریح کرد: در جهت حفظ حقوق کاربران امکان انصراف از عضویت در سامانه و بازگشت هزینه ثبت نام در وبسایت بایدو قرار داده شده است.
انتهای پیام//س.ع