رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهر مهاباد گفت: ۴۱۳ فقره پرونده تخلفات صنفی و غیر صنفی به ارزش بیش از ۶۶ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه از واحد‌های صنفی و غیر صنفی شهرستان مهاباد در راستای نظارت بر عملکرد این واحد‌ها ۴ هزار و ۳۹۵ مورد بازرسی به عمل آمده است.

جهین افزود: در بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های صنفی، غیر صنفی و واحد‌های پخت نان ۴۱۳ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۶۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

این مقام مسئول اذعان کرد: طی ۴ ماهه نخست سال جاری ۲۰۲ مورد شکایت و گزارش مردمی از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ یا با مراجعه حضوری به ستاد خبری این اداره واصل شده است که پس از پیگیری و رسیدگی این موارد ۶۷ مورد تخلف و ۱۳۵ مورد غیر متخلف شناخته شد.

رئیس اداره صمت مهاباد تأکید کرد: همشهریان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی را از سوی واحد‌های صنفی و غیر صنفی را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری یا با مراجعه حضوری و کتبی با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.