رئیس هیئت تنیس روی میز کرمان با اشاره به زمان بر شدن آماده سازی سالن کهنوجی برای میزبانی تیم ملی گفت: این سالن در موعد مقرر بهسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احسان ایرانمنش رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان در جریان بازدید نیکزاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز وگیلانی عضو اسبق شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به زمان بر شدن آماده سازی و بهسازی سالن شادروان کهنوجی از تعمیر و تجهیز این سالن در موعد مقرر و برگزاری قطعی اردوی آماده سازی تیم ملی زنان ایران به میزبان این سالن خبر داد.

او با اشاره به نحوه آماده سازی این سالن با توجه به فرسودگی بخش‌های مختلف آن گفت: عملیات تعمیر و بهسازی سالن شادروان کهنوجی از مدتی قبل آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

ایرانمنش افزود: با حمایت برخی خیرین بخش خصوصی و حمایت‌های دستگاه ورزش استان، بخش‌هایی از سالن در فاز نخست عملیات بهسازی و تعمیر قرار گرفته اند و به نظر می‌رسد با توجه به میزبانی کرمان از اردوی آماده سازی تیم ملی زنان کشور روند تعمیر و بهسازی سالن تا دو هفته دیگر ادامه داشته باشد.

او با تکذیب برخی اخبار ضد و نقیض در خصوص لغو میزبانی کرمان از اردوی تیم ملی زنان کشور، تصریح کرد: این اردو مطابق برنامه ریزی و رایزنی های انجام گرفته با فدراسیون به طور حتم در مرداد ماه امسال به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار