سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر گفت: با یک فروند شناور در آب‌های گناوه، یک محموله ۳۱ میلیارد ریالی کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ منصوررضا عزیزی سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر عنوان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش ماموران پایگاه دریابانی گناوه یک شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های این بندر شناسایی و توقیف شد.

او افزود: مرزبانان در بازرسی از شناور توقیفی، ۳ دستگاه لیفتراک، یک دستگاه موتورسیکلت خارجی و مقادیری لوازم یدکی خودروی خارجی قاچاق را که به صورت غیرمجاز بارگیری شده بود، کشف کردند.

 سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این زمینه، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۳۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


عزیزی تاکید کرد: برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق یکی از موضوعاتی است که با جدیت در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و شعار سال که تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است، وظیفه ما را دو چندان کرده است و با اهتمام بیشتر به مبارزه با این پدیده شوم ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.