انواع کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از یک فروند شناور در بوشهر کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ منصوررضا عزیزی سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: ماموران پایگاه دریابانی بوشهر در اجرای مصوبات قرارگاه جهادی مقابله با قاچاق کالا و ارز و اجرای طرح منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالا و  ارز، یک فروند شناور را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف شد.

او افزود: ماموران در بررسی دقیق شناور توقیفی پس از تخلیه کامل بار، هزار و ۶۸۷ ثوب انواع پوشاک و ۲۰۰ کیلوگرم پودر صنعتی مربوط رنگ بدنه کشتی و ده‌ها قلم کالای قاچاق که به صورت غیرمجاز بارگیری شده بود، کشف کردند.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ارزش ریالی محموله کشف شده را بیش از دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرد که در همین زمینه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقام قضائی شد.


بیشتر بخوانید


عزیزی با تشکر از همکاری خوب مردم در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، عنوان کرد: قاچاق کالا ضد اقتصاد مقاومتی است و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد.

او تاکید کرد: تلاش فرماندهی مرزبانی استان بوشهر برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده‌ شوم قاچاق کالا قاطعانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.