سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور دوبه با بیش از هزار میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ منصوررضا عزیزی سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش مأموران پایگاه دریابانی بوشهر و ناوگروه شناوری یک فروند شناور دوبه با حجم بسیار زیادی کالای قاچاق در آب‌های بندر بوشهر را شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ عزیزی افزود: مقصد شناور به سمت یکی از کشور‌های منطقه بوده که با تغییر مسیر در آب‌های داخلی کشور ایران و با ارائه مانیفست به مقاصد مختلف قصد تخیله بار از چندین مکان داشته است.

 وی تصریح کرد: مقدار ۴۳۶ هزار و ۹۷۳ کیلوگرم پارچه، تعداد ۲۳ جعبه قطعات ریل و پایه ریل، ۲۴ عدد پالت باتری، یک هزار و ۸۷۴ کارتن لوازم جانبی موبایل و... از شناور دوبه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه دستگیری متهمان این محوله در دست پیگیری است، ارزش کالا‌های مکشوفه را حدود یک هزار میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد نمود.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند و دریابانان با تمام توان با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان در حوزه دریایی مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.