سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی درباره محتوای نشست امروز فراکسیون خود توضیح داد.

غلامرضا نوری قزلجه سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح محتوای نشست امروز فراکسیون خود گفت: اعضای این فراکسیون همچنان معتقدند طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی نباید بررسی شود و لازم است طرح یاد شده در صحن علنی مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی به انتقال مسئولیت مذاکرات به تیم جدید دیپلماسی اشاره کرد و ادامه داد: باید تصمیم‌های سنجیده‌ای برای تداوم روند مذاکره‌ها در دولت جدید گرفته شود و همچنین لازم است برای بهبود وضعیت تامین ارز مورد نیاز کشور جهت واردات کالا‌های اساسی و نهاده‌های تولیدی، برنامه ریزی صورت گیرد.

نوری قزلجه با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته از سوی مجلس برای مناطق محروم و نحوه تعیین دستگاه‌های اجرایی جهت انجام این ماموریت توضیح داد: صحن مجلس برای این گونه تصمیم گیری‌ها در نظر گرفته نشده، در نتیجه تاکید داریم این مسائل در صحن نیز رسیدگی شود؛ زیرا تنها موضوع اعتبارات مناطق محروم از این دست مسائل نیست، بلکه تقسیم بندی ماموریت دستگاه‌ها و تعریف دستگاه‌های اجرایی جدید که در این میان رخ داده، نباید بدون اطلاع مجلس باشد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یادآور شد: موج جدید کرونا نشان می‌دهد این همه گیری قرار نیست به زودی برچیده شود و از این رو برنامه واکسیناسیون کشور لازم است هر چه سریع‌تر ادامه یابد.

وی با بیان اینکه گزارش‌هایی از نقاط مختلف کشور رسیده که حکایت از مشکلات بسیار آب دارد، اظهار کرد: موضوع قطعی آب و برق از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در نشست امروز بود که این مشکلات به دلایل مختلفی اعم از خشکسالی و مصرف غیر بهینه است.

این نماینده افزود: با وجود این که مشکلات برق خانگی برطرف شده، اما همچنان صنعت و تولید برای تامین برق خود با مشکل مواجه هستند که به توجه بیشتر، سرمایه‌گذاری‌های کلان و استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر مانند انرژی باد و خورشید نیازمندیم.

نوری قزلجه گفت: کشور شاهد افزایش قیمت محصولات دامی و کمبود نهاده هاست، در حالی که هنوز قیمت جدید نهاد‌ها اعمال نشده و این موضوع کشش در بازار را دچار مشکل کرده و موجب نارضایتی خانواده‌ها شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
omid
۱۰:۵۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
دیروز رکورد تعداد مبتلایان رو زدیم، امروز هم احتمالا بیشتر میشه!!! کدوم کشور 5 تا پیک رو تجربه کرده آخه!! هنوزم میریم مهمومی، مسافرت، عروسی و ... مشکل هم از طرف مردم هست و هم مدیران کشور
آخرین اخبار