نایب رئیس مجلس از تبعیض در خصوص پرداخت فوق‌العاده مناطق جنگی به نیرو‌های مسلح در حالی که به سایر نیرو‌ها پرداخت شده است، انتقاد کرد و خواستار رفع سریع این موضوع شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس در صحن علنی امروز (دوشنبه، ۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی گفت: خواهشمندیم آقای رئیسی قبل از هر مصاحبه درباره مذاکرات وین، حداقل گزارش دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را مطالعه کنند چرا که اگر این موضوع مطالعه نشود قطعا فرافکنی‌هایی رخ می‌دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به فوق‌العاده مناطق جنگی خاطر نشان کرد: متأسفانه دولت تدبیر که به دولت تبعیض معروف شده به این موضوع توجه نکرده است و این فوق‌العاده مناطق جنگی درباره همه دستگاه‌ها به جز نیرو‌های مسلح اعمال شد در حالی که رئیس جمهور درباره آن دستور کتبی صادر کرده، ولی آقای رئیس جمهورتری در سازمان برنامه و بودجه آن را اجرا نکرده و تبعیض روا داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۳۵ ۰۳ تير ۱۴۰۱
فقط حرف زده میشه.از سال ۹۸میگید به نیروهای مسلح پرداخت میشه فقط حرف زده میشه.ستاد کل چون خودشون ذینفع نیستن راضی نمیشن به استان های دیگه پرداخت بشه.هیچکسم پیگیر نیست.این پرداختی معوقه هم داره.ولی کووو .شروعش نمیکنن که بخوان معوق بدن
آخرین اخبار