توزیع غذای گرم بین نیازمندان کرمانی در عید غدیر

مسئول بنیاد هدایت اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی کرمان از تهیه و توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در عید غدیر بین نیازمندان شهرستان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام اژدری مسئول بنیاد هدایت اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان از تهیه و توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان کرمان با همکاری حجت الاسلام شهاب حسینی مسئول ستاد احیاء اطعام غدیر استان خبر داد.

اوبا اشاره به این که توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان و جامعه انجام می شود، افزود: توزیع اطعام علوی در بین نیازمندان و جامعه هدف که در شهرستان کرمان شناسایی شده اند، انجام می‌شود.

حجت الاسلام اژدری با توجه به وجود شرایط کرونایی در کشور، مراسم‌های مذهبی و اعیاد ماه ذی الحجه شکل دیگری به خود گرفته و صحنه‌های زیبایی از کمک مومنانه در سراسر کشور را به وجود آورده است؛ در عید غدیر نیز همدلی و کمک مردم تداوم خواهد داشت.

مسئول بنیاد هدایت اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: عید غدیر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان بوده و لازم است اهداف این عید بزرگ در جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام اژدری با بیان اینکه عید غدیر فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم ناب اسلام محمدی (ص) است و باید از این فرصت ارزشمند نهایت بهره را ببریم؛ تصریح کرد: عید غدیر، روز گزینش برترین انسان به‌عنوان، ولی امر مسلمین است که با این وصف باید فرهنگ‌سازی عمیقی نسبت به این روز و اهداف آن صورت گیرد.

این تعداد غذا با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی طبخ و توزیع می‌شود.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۸:۲۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
سلام خداخیرشون بده
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۱۷:۱۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خواهشا بگویید به شهرک سیدی جاده کوهپایه هم بیاورند
Iran (Islamic Republic of)
دهخدا
۱۷:۱۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام کارتون عالی..سازمان تبلیغات خیلی فعال شده خوبه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۱۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام خبر عالی..به فکر نیازمندان شهرک صنعتی باشید
آخرین اخبار