سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۶۶ میلیارد و ۴۷۷ میلیون تومان برای اجرا، تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی استان اختصاص داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرشید ریاحی سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امسال ۶۶ میلیارد و ۴۷۷ میلیون تومان برای اجرا، تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی استان اختصاص داده شده است.

او افزود: این مبلغ از محل اعتبارات ملی، بند (ذ) تبصر ۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و تملک دارایی‌های سرمایه ایی استان اختصاص یافته است.


بیشتر بخوانید


ریاحی اضافه کرد: از محل اعتبارات ملی ۱۸ میلیارد تومان به اجرا، تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی در استان اختصاص یافته که از این میزان ۱۶ میلیارد تومان برای اجرا و ۲ میلیارد تومان برای تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی است.

او همچنین سهم استان از اعتبارات بند (ذ) تبصر۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ را بیش از ۲۸ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: از این میزان نیز ۲۵ میلیارد تومان برای اجرا و بیش از سه میلیارد تومان نیز برای بازنگری و تهیه طرح‌های هادی روستایی در نظر گرفته شده است.

ریاحی گفت: از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز ۱۷ میلیارد تومان به طرح‌های هادی روستایی استان تخصیص یافته است که برای نهایی شده این اعتبارات در جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها در دست بررسی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار