مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان از آغاز احداث واحد‌های مسکونی و پرداخت کمک بلاعوض به حساب سرپرستان خانوار‌های آسیب دیده در سیل کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی‌اکبر سلطانی‌نژاد ،مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان با اشاره به خسارات سیل اخیر در نقاط مختلف استان کرمان گفت: بیشترین خسارات سیل در منطقه کیسکان بود با این وجود سیل به بخش مرکزی و نقاط متعدد شهرستان بافت، بخش راین و منطقه حراران بردسیر نیز خسارت وارد کرده است.

او با بیان اینکه تمرکز این حادثه در منطقه کیسکان بود، اما در نقاط دیگر نیز آسیب‌هایی را وارد کرده است افزود: در مناطق سیل زده ۲۰۰ واحد تعمیری و ۱۰۰ واحد احداثی را در برنامه داریم که دهستان کیسکان با ۱۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده بیشترین میزان خسارات را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با عنوان اینکه منابع اولیه تعمیر و بازسازی تأمین شده است گفت: پرداخت علی‌الحساب کمک هزینه تعمیرات واحد‌های مسکونی و کار اجرایی در مناطق سیل زده استان را از امروز آغاز می‌کنیم.

او با بیان اینکه منابع احداث واحدها، در واحد‌های تاسیسی و احداثی آسیب دیده در سیل آماده است و احداث این واحد‌های مسکونی از امروز آغاز می‌شود افزود: واریز کمک بلاعوض برای واحد‌های مسکونی تعمیری نیز از امروز آغاز شده است و به محض گرفتن مصوبه هیات وزیران تعمیرات را تکمیل می‌کنیم.

سلطانی‌نژاد با اشاره به کمک‌های بلاعوض دولتی و اعطای تسهیلات قرض الحسنه ارزان قیمت به سیل زدگان استان کرمان گفت: سرپرستان خانوار‌های آسیب‌دیده از سیل که حساب شبای آنها دریافت شده است از امروز ۵ میلیون تومان به حساب آنها واریز می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار