به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت، دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر در دیدار با نمایندگان فارس بر حفظ فرهنگ غدیر تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای بنیاد غدیر فارس با اعلام این مطلب که غدیر مهمترین مسئله بشریت است، گفت: مسئله غدیر اگر چه دریک برهه از زمان اتفاق افتاده، اما محدود به همان زمان و تاریخ نشده و به عنوان یک جریان، اصل و پایه‌ای است که باید در راستای زنده نگاه داشتن آن تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

او افزود: غدیر جلوه همیشگی خداست که اگر از دین و اسلام جدا شود باید گفت دین و اسلامی وجود ندارد و این میزان از اهمیت وظیقه‌ی ما را در نهادینه کردن مسئله غدیر سنگین می‌کند.

آیت الله صدیقی ادامه داد: مسئله غدیر آنچنان اهمیت دارد که مجلس و دولت و نهاد‌های مرتبط باید برنامه ویژه‌ای برای سرمایه گذاری روی ابعاد مختلف آن داشته باشند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر همچنین به نقش دنیاساز، فقرستیز و تبعیض ستیز غدیر اشاره کرد و افزود: در عالم همه چیز بر محور علی است، امیری که مدار حق و نقطه مرکز‌ی حق است و به همین خاطر همکاری و همراهی در برنامه‌هایی که باعث زنده نگاه داشتن آن می‌شود یک ضرورت است و گام برداشتن در این مسیر می‌تواند به نجات بشریت منجر شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار