رئیس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور با همراهی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با مردم سیل زده کیسکان بافت دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین ذکریا نیکویی  رئیس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور در حاشیه بازدید میدانی از روستای کیسکان (بافت) که با همراهی رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان انجام شد، ضمن ابراز همدردی با هم وطنان عزیز مناطق سیل زده کیسکان گفت:با حضور در جمع اهالی روستا، ضمن بررسی مشکلات مردم، طی تماس تلفنی با مسئولین استان به مشکلات آن‌ها رسیدگی شد.

او افزود: مقرر شد گزارش جامع و کاملی از خسارت وارده سیل به استان کرمان و خسارت‌های وارده، به مدیران ارشد کشوری ارائه شود.

او با قدردانی از گروه‌های جهادی و جمعیت هلال احمر استان کرمان که از نخستین ساعات وقوع سیل در مناطق سیل زده به جد پای کار بودند اظهار داشت:  خدمت رسانی به مردم سیل زده را باید ب سرعت بیشتری انجام داده تا آسیب‌ها  به حداقل برسد و اقدامات ما گره گشایی از کار مردم  کرده و آرامش را به مردم روستا بازگرداند.

حجت الاسلام والمسلمین نیکویی تصریح کرد: بر اساس بازدید انجام شده در مناطق سیل زده، خسارت‌های سنگینی به منازل مسکونی وارد شده و با خرابی‌های بسیاری در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، دامداری و ... روبه روشدیم که مقرر شد به زودی جلسه اضطراری با نماینده ولی فقیه و استاندار برگزار تا مشکلات مذکور در اسرع وقت بررسی و برطرف شوند.

رئیس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور تاکید کرد: با کمک خیرین و گروه جهادی شهید وحید زمانی نیا، اقلام غذایی به ارزش یک میلیارد ریال در بین سیل زدگان کیسکان توزیع و به زودی کمک دو میلیارد ریالی جهت تحویل اسباب و اثاثیه‌های اساسی منازل سیل زده انجام خواهد شد.

او درجمع مردم ضمن گوش کردن به درد دلهای آنان برای رفع مشکلات موجود قول مساعدت داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار