مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در تعطیلات سه روزه اخیر بیش از یک میلیون خودرو در محور‌های کرمانشاه تردد داشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ۳۰ تیر تا اول مرداد، یک میلیون و ۱۹ هزار تردد در محور‌های کرمانشاه به ثبت رسیده که البته از مدت مشابه پارسال در چنین روز‌هایی که یک میلیون و ۱۸۲ هزار تردد داشتیم، کمتر بوده است.

او دلیل این کاهش تردد را در نظر گرفتن محدودیت‌های سفر به دلیل شرایط کرونا اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیشترین تردد را مربوط به محور بیستون- کرمانشاه دانست و افزود: در این محور بیش از ۹۱ هزار تردد به ثبت رسیده است.

کرمی افزود: کمترین تردد در محور گیلانغرب-سومار با ۶۰۳ تردد بوده است.

او بیشترین سهم تردد را مربوط به وسایل نقلیه سبک با ۸۹۱ هزار مورد اعلام کرد و ادامه داد: ۱۲۷ هزار تردد خودرو سنگین نیز در تعطیلات سه روز اخیر در محور‌های استان داشتیم.

 این مسئول گفت: در این مدت ۷۳۲ مورد تخلف توسط دوربین‌های ثبت تخلفات در محور‌های استان به ثبت رسیده است .

کارت هوشمند ۴۲ ناوگان باری متخلف غیر فعال شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر عملکرد ناوگان باری خبر داد و گفت: در سه ماهه اول امسال کارت هوشمند ۴۲ ناوگان باری متخلف غیر فعال شده است.

فریبرز کرمی افزود: در سه ماهه اول امسال ۴۳۶ تخلف از سوی رانندگان باری ثبت شده است که به میزان ۲ هزار و ۳۴۴ تن اضافه تناژ داشته اند.

او با بیان اینکه در این مدت ۱۳۴ هزار و ۶۰۸ بارنامه در استان صادر شده است، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری استان به فعالیت ۸۳ شرکت، نمایندگی و موسسات حمل و نقل کالا در استان اشاره کرد و گفت: تخلفات رانندگان در کمیسیون ماده ۱ و ماده ۲ تعاونی‌ها و شرکت‌های حمل و نقل رسیدگی می‌شود.

کرمی با بیان اینکه گشت‌های کنترل دروازه‌ای در پلیس راه‌ها مجهز به سامانه توزین هستند، افزود: اضافه تناژ علاوه بر از بین بردن آسفالت و زیر ساخت‌های جاده‌ای موجب بروز تصادفات و ایجاد خسارت‌های جبران ناپذیری می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.