مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت روانسر گفت: از ابتدای امسال تاکنون در بازرسی از واحد‌های صنفی این شهرستان، شش میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی توسط دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی برای واحد‌های متخلف تعیین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شاهرخ دولتخواه مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت روانسر گفت : یک هزار و ۲۲۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و ۱۵ گشت مشترک با همکاری دیگر ادارات متولی نظارت بر بازار انجام شد که در این راستا ۲۴ پرونده تخلف (گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم درج قیمت) تشکیل گردید.

او گفت : رسیدگی فوری به گزارش و شکایات مردمی، اجرای طرح‌های نظارتی بر بازار بطور مستمر و شناسایی انبار‌های احتکار و غیرمجاز کالا، مقابله با عرضه خارج از شبکه کالا و نظارت بر واحد‌های خدماتی و تولیدی از مهمترین رسالت‌های صنعت، معدن و تجارت است که به این شهرستان با جدیدت پیگیری و انجام می‌شود.

دولتخواه افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۲ تُن کالا‌های اساسی شامل روغن، برنج، قند و شکر با هدف تنظیم بازار در شهرستان توزیع شده است.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت روانسر ادامه داد: یک هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در این شهرستان در قالب ۹ اتحادیه صنفی فعالیت دارند.

۸۰ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال شهرستان دالاهو واکسینه شدند

رئیس شبکه بهداشت و درمان دالاهو گفت: تقریبا ۸۰ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال شهرستان تاکنون دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

برضا رضایی گفت: با مساعدت و همراهی همشهریان تقریبا ۸۰ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال شهرستان تاکنون دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

او ادامه داد: علی‌رغم تشدید بیماری کرونا در کشور، شاهد کاهش شدید موارد مبتلا و مرگ‌ومیر بالای ۶۰ سال در این شهرستان هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دالاهو ادامه داد: متاسفانه همشهریان که دُز اول را دریافت کردند برای تزریق دُز دوم چندان رغبتی نشان نمی‌دهند در حالی که واکسن زمانی ایمنی می‌تواند ایجاد کند که فاز دوم هم تزریق شده باشد.

او وضعیت شهرستان دالاهو به لحاظ شیوع بیماری کرونا را زرد اعلام کرد و گفت: مراکز واکسیناسیون شهرستان در ایام تعطیلی برای تزریق واکسن در خدمت مردم هستند.

اجرای محدودیت‌های کرونایی برای جلوگیری از آغاز موج پنجم ویروس کرونا

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی از اجرای محدودیت‌ها برای جلوگیری از آغاز موج پنجم ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

غلامرضا مرتضوی گفت: وضعیت شهرستان سنقر و کلیایی نارنجی بوده و با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مشاغل گروه سه و چهار در این وضعیت تعطیل است.

او افزود: محدودیت‌های کرونایی رنگ نارنجی در شهرستان سنقر و کلیایی اجرا شده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت جدی انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: این شهرستان آمادگی کامل برای جلوگیری از ورود به موج پنجم ویروس کرونا را دارد.

او ادامه داد: با وجود نظارت بر اجرای صحیح محدودیت‌های کرونایی، همراهی مردم برای کاهش شیوع ویروس کرونا و وارد نشدن به موج پنجم این ویروس در شهرستان سنقر و کلیایی ضروری است .

اختصاص  ۳۲۶ میلیارد ریال برای تکمیل و احداث پروژه‌های عمرانی

فرماندار جوانرود با اعلام اینکه ۳۲۶ میلیارد ریال برای تکمیل و احداث پروژه‌های عمرانی این شهرستان در امسال اختصاص یافته است، گفت: این میزان از محل اعتبارات نفت و گاز، توازن منطقه‌ای و استانی برای عمران و آبادانی این شهرستان اختصاص یافته است.

رستگار یوسفی افزود: اولویت برنامه‌های بودجه امسال تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام و تفاهم‌نامه استاندار کرمانشاه با وزرا است.

او ادامه داد: این میزان اعتبار مصوب شده برای اجرای طرح‌های راه و شهرسازی، منابع طبیعی وآبخیزداری، برق روستایی، امور عشایری، توسعه شهری و روستایی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرهنگ و هنر، دین و مذهب، صدا و سیما، گردشگری و میراث فرهنگی، دامپزشکی و منابع آب و سایر بخش‌ها است.

یوسفی با اشاره به اعتبارات عمرانی پارسال که ۱۴۶ میلیارد ریال بود، گفت: اعتبارات طرح‌های عمرانی امسال ۳۲۶ میلیارد ریال است که در مقایسه با اعتبارات عمرانی پارسال ۱۲۳ درصد افزایش داشته است.

فرماندار جوانرود با بیان اینکه بخشی از اعتبارات به صورت متمرکز از استان توزیع می‌شود، افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید اعتبارات استانی خود را از ادارات کل طلب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جذب اعتبارات و تسریع در روند اجرای طرح‌های عمرانی اقدام کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.