معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : مشکلات و موانع پروژه‌ها باید قبل از انعقاد قرارداد مشخص شود و بهانه‌هایی که توسط پیمانکار و دستگاه اجرایی مربوطه برای توجیه تاخیر در عملیات اجرایی عنوان می‌شود، قابل قبول نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : متاسفانه پیشرفت برخی پروژه‌های عمرانی بسیار کند است و بخش مهمی از این تقصیرات متوجه پیمانکار و دستگاه اجرایی مربوطه است.

او گفت : برخی از این پروژه‌ها طبق برنامه باید تاکنون به بهره برداری می‌رسید و مردم از ثمرات آن بهره مند می‌شدند، ولی دستگاه‌های اداری سهل‌انگاری‌هایی داشته اند که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: نمی‌توان با بهانه‌های مختلفی مانند رفع معارض و افزایش هزینه‌ها، پروژه‌ها را تعطیل و یا متوقف کرد.

فخری افزود: متاسفانه گاهی دستگاه‌های اجرایی با سهل انگاری که انجام می‌دهند در عدم پیشرفت به موقع این پروژه‌ها مقصر هستند.

او تصمیمات شورای فنی را برای دستگاه‌های دولتی لازم الاجرا دانست و گفت: تمام دستگاه‌های دولتی تحت نظارت مدیریت استان هستند و هیچ دستگاهی نمی‌تواند به بهانه قواعد و مقررات داخلی، مصوبات شورای فنی استان را نادیده بگیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.