استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم رعایت مناسب دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، گفت : از مردم انتظار داریم از شرکت در مراسم عزا و عروسی و حضور در اجتماعات شلوغ به شدت اجتناب کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : موج پنجم کرونا از شرق کشور آغاز شده و به مرکز و غرب کشور و استان‌های همسایه کرمانشاه هم رسیده است.

او با تاکید بر اینکه استان کرمانشاه درگیر این موج تازه شده، گفت : استان کرمانشاه حداقل دو تا سه هفته دیگر درگیر موج پنجم کرونا است و اگر طی این مدت مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند شاهد کاهش تعداد موارد فوتی خواهیم بود، در غیر اینصورت هزینه‌های سنگین و غیرقابل جبرانی به استان وارد می‌شود.

بازوند با تاکید بر لزوم رعایت مناسب دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی افزود: از مردم انتظار داریم به خاطر حفظ سلامت خانواده و همشهریان، از شرکت در مراسم عزا و عروسی و حضور در اجتماعات شلوغ به شدت اجتناب کنند و به ویژه از غذا خوردن در فضا‌های بسته مانند رستوران‌ها پرهیز کنند.

مدیر ارشد استان افزود: دیشب یک بازدید میدانی از سطح شهر داشتم و متاسفانه وضعیت رعایت دستورالعمل ها مناسب نیست.

بازوند گفت: کادر درمان بیش از ۱۸ ماه است که به شکل شبانه‌روزی درگیر درمان بیماران کرونایی هستند، لذا از مردم تقاضا داریم در راستای کمک به این عزیزان، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.