مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه ایمن سازی راه‌ها را یک ضرورت دانست و گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۶ نقطه حادثه خیر در جاده‌های این استان اصلاح شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : ایمن سازی محور‌های مواصلاتی، میزان تصادفات جاده‌ای را کاهش می‌دهد و هموطنان با امنیت می‌توانند در محور‌های مواصلاتی تردد کنند.

او از نگهداری، ترفیع، تعمیر و نوکوبی ۳۵ کیلومتر گاردریل و نصب سه کیلومتر نیوجرسی خبر داد و گفت : از ابتدای امسال تاکنون، ۵۲۱ کیلومتر خط کشی سرد در محور‌های مواصلاتی این استان اجرا و بیش از ۲ هزار تابلو اخطاری، انتظامی و علائم راهنمایی و هشدار دهنده نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه به ساماندهی ۲ پلیس راه در جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: در این مدت ۲۲ دوربرگردان ایمن سازی، ۹۴ مورد روشنایی اصلاح و ۲۷۰ تابلو اطلاعاتی نصب شد.

کرمی درباره پروژه‌های در دست اقدام اداره ایمنی و حریم راه‌ها افزود: این پروژه‌ها شامل نصب مسیرنما کامپوزیت بزرگراهی، عملیات آشکارسازی و اصلاح نقاط پرحادثه استان و اجرای خط کشی با رنگ سرد ترافیکی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.