رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۴ عملیات اطفای حریق و امدادی در ۲۴ ساعت گذشته با موفقیت آتش نشانان اهوازی انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی مغازه تجاری در سه راه خرمشهر اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان با ایمن سازی و تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و دود ناشی از حریق را به وسیله دستگاه فن فشار مثبت تخلیه کردند، افزود: ضمن اینکه حریق فروشگاه کالای خانگی ساعت یک و ۵۹ دقیقه در کوی منابع طبیعی خیابان طبیعت سه که به علت اتصال سیم کشی برق کولر رخ داده بود از سوی آتش نشانان مهار شد.

قنبری بیان داشت: برخورد خودرو پراید و توسان ساعت سه و ۳۱ دقیقه در مسیر زیتون کارمندی خیابان زاویه رخ داد که این حادثه آسیب جانی نداشت و آتش نشانان با ایمن سازی خودرو‌ها را به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: حریق موسسه قرض الحسنه ساعت چهار و ۳۴ دقیقه در میدان راه آهن، حریق نیزار ساعت پنج و ۲۰ دقیقه در کوی گلدشت و حریق خودرو سمند ساعت ۱۲ و ۵۹ دقیقه در مسیر کیانشهر بلوار امام رضا به علت اتصال سیم کشی موتورخودرو با موفقیت توسط آتش نشانان اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری شد.

این مقام مسئول ادامه داد: مهار حریق انبار منزل مسکونی ساعت ۱۶ و ۵۳ دقیقه در کوی علوی خیابان رضوی، فضای سبز ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه درمیدان ساعت، کنتور برق منزل مسکونی در منطقه کیانشهر خیابان ۲ فرهنگیان و ترانس برق درکوی مشعلی خیابان شمس از دیگر عملیات‌های انجام شده توسط آتش نشانان است.

او با اشاره به خارج کردن حلقه انگشتری تنگ از انگشت یک مرد در مرکز ترک اعتیاد منطقه پادادشهر توسط آتش نشانان گفت: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق زیتون کارمندی و زیتون کارگری و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه کمپلو سه شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.