رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی خودرو پراید وانت در مسیر بلوار صنایع فولاد با تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، آتش سوزی خودرو پراید وانت در مسیر بلوار صنایع فولاد اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعاً ۲ دستگاه خودرو اطفای حریق و امداد ونجات را از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با ایمن سازی، چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ۲ رشته لوله آبرسان آتش سوزی را اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

قنبری تصریح کرد:  این حادثه تلفات جانی نداشت و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش سوزی مغازه نانوایی در منطقه لشکرآباد خیابان مژده اطلاع رسانی شد که  اتصال سیم کشی برق کولر آبی منجر به حریق و دودگرفتگی مغازه نانوایی گردید.

این مقام مسئول گفت:  آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات تخصصی شعله‌های حریق را مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند و آنها در پایان با استفاده از فن فشار مثبت دود ناشی از حریق را از داخل مغازه نانوایی تخلیه کردند و به ایستگاه بازگشتند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار