اسحاق جهانگیری با بیان اینکه هر چه در توان دولت و کشور باشد، گفت: پیگیری‌های را طبق فرمایشات مقام‌معظم رهبری در سفر به خوزستان انجام می‌دهم.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که به منظور بررسی مشکلات تنش آبی خوزستان دقایقی پیش از طریق فرودگاه دزفول وارد استان شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: متاسفانه یا خوشبختانه برخی سفرها در اوج گردوغبار در سال ۹۵ و یا سیلاب ۹۸ که مردم استان شرایط سختی داشتند در کنار آنها حاضر شدم و در پایان دولت در زمان بی آبی و خشکسالی به خدمت مردم رسیدم.‌

او  با تاکید بر اینکه هر چه در توان دولت و کشور باشد و پیگیری‌های را طبق فرمایشات مقام‌معظم رهبری، رئیس جمهور و رئیس جمهور منتخب به نمایندگی از نظام در این سفر انجام می‌دهم، افزود: مشکلات بررسی و راهکار‌ها ارائه می‌شود تا دغدغه‌های مردم‌استان به حداقل ممکن برسد.

جهانگیری در خصوص  کم آبی امسال و خسکشالی و‌ مشکلات کشاورزی اظهار داشت: تامین آب مورد نیاز مردم، یک‌مسئله و تامین آب در فصل پاییز مسئله مهم تر است که باید در این خصوص همنه جوانب بررسی شود.

 معاون اول رئیس جمهور بر تامین آب شرب مردم و جبران خسارت‌ها به کشاورزی و احشام در این بحران تاکید و تصریح کرد: با بررسی مسائل در این سفر و درنظر گرفتن راه حل‌ها به مردم‌اطمینان می‌دهیم مشکلات قابل حل است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.