مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: این ستاد در اجرای طرح آبرسانی به ۳۹ روستای استان مبلغ ۱۴ میلیارد تومان مشارکت داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی با اشاره به مشارکت ۱۴ میلیارد تومانی این ستاد در اجرای طرح آبرسانی به ۳۹ روستای استان گفت: از این تعداد طرح آبرسانی به ۲۵ روستا تکمیل و بهره‌برداری شده است و با تکمیل سایر طرح‌ها تا پایان شهریور امسال ۱۱ هزار نفر از جمعیت روستا‌های خراسان جنوبی از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می شوند.

او افزود: در مجموع تاکنون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در احداث ۴۳ مجتمع آبرسانی خراسان جنوبی ۲۰ میلیارد تومان مشارکت کرده است.

موسوی از استقرار مخازن ثابت تأمین آب در روستا‌های محروم استان به همت این ستاد خبر داد و عنوان کرد: ۴ میلیارد ریال برای استقرار مخازن ۵ و ۱۰ هزار لیتری آب در بیش از ٣٠ روستای استان اختصاص یافته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی بیان کرد: در پی بحران کم‌آبی در خراسان جنوبی با توجه دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این مبلغ برای کاهش مشکلات کم‌آبی روستا‌های استان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.