نماینده تیر و کمان کشورمان در پایان مرحله تعیین رنکینگ بازی‌های المپیک ۲۰۲۰، در جایگاه شصت و سوم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الله واعظی کارشناس و گزارشگر تیراندازی، با حضور در برنامه تلویزیونی المپیک ۲۰۲۰ شبکه سه، درباره وضعیت و عملکرد میلاد وزیری نماینده کشورمان تا به این لحظه در این رقابت ها، گفت: در راند اول میلاد وزیری، ۳۱۲ از ۳۶۰ امتیاز را کسب کرد. امتیازی که نسبت به رکورد‌های قبلی او کمتر بود. در حال حاضر او در رتبه شصت و سوم قرار دارد.

او اظهار کرد: ما می‌توانستیم بسیار بهتر از این در المپیک حاضر شویم. می‌توانسیم سهمیه بیشتری بگیریم که میلاد در این رقابت‌ها تنها نباشد. حضور یک ورزشکار در المپیک، بار سنگینی برای او دارد و باعث می‌شود نتواند به خوبی عملکرد و توانایی خود را نشان دهد. ما‌ می‌توانستیم دو سهمیه تیمی بگیریم. در آن حالت در مسابقات انفرادی تیر و کمان هم شانس مدال داشتیم.  

واعظی درباره وضعیت کلی تیر و کمان کشورمان گفت: ما زیرساخت‌های خوبی برای ورزش تیر و کمان داشتیم. بسیاری از مدارس در حوزه تیر و کمان تعطیل شده اند و همین باعث شده فقر ورزشکار در حوزه تیر و کمان داشته باشیم.

در پایان این رقابت ها که برای تعیین رنکینگ است، وزیری با کسب ۶۲۹ امتیاز در جایگاه شصت و سوم قرار گرفت. در این رقابت، کمانداری از کره جنوبی با کسب ۶۸۸ امتیاز اول شد. وزیری در مرحله حذفی سه‌شنبه به میدان رقابت می رود. 


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار