رئیس فدراسیون قایقرانی درباره صعود نازنین ملایی ملی پوش رویینگ کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صعود نازنین ملایی ملی پوش قایقرانی رویینگ کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی المپیک توکیو اظهار داشت: خیلی خوشحالم که نازنین ملایی برای اولین بار توانست به صورت مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات رویینگ المپیک ۲۰۲۰ توکیو صعود کند. این اتفاق برای اولین بار است که در قایقرانی ایران رخ داده است و در ادوار گذشته چینین اتفاقی برای قایقرانی ما صورت نگرفته بود. خوشبختانه نازنین ملایی با تمام تلاشی که به کار گرفت موفق شد این افتخار را برای ایران ثبت کند.


بیشتر بخوانید


رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: امیدوارم ملایی روز دوشنبه هم بتواند در مرحله یک چهارم نهایی موفق ظاهر شود و افتخار دیگری را برای ایران به ثبت برساند. همچنین برای کل کاروان ورزشی ایران که در مسابقات المپیک توکیو شرکت کرده اند آرزوی موفقیت و سلامتی دارم، زیرا همه آمده اند تا نام ایران را پایدار نگه داشته و باعث افتخار برای کشورشان شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار