دادستان عمومی و انقلاب شهربابک گفت: با راه اندازی مجدد یک شرکت، زمینه اشتغال مجدد ۹۰ کارگر که به دلیل تعطیلی شرکت بیکار شده بودند، فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا مظفری،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک با اشاره به این که شرکت سیمین پالایش شهربابک پارسال تعطیل و اقدام به تعدیل کارگران خود کرده بود، گفت: در پی تعطیل شدن این واحد تولیدی، تعدادی از قطعات اصلی این شرکت از شهرستان خارج شده و تخلفات دیگری نیز صورت گرفته بود که با ورود دستگاه قضایی ضمن برخورد با تخلفات و عاملان انجام آن و نیز با بازگرداندن قطعات اصلی این شرکت، زمینه فعالیت مجدد این واحد تولیدی و صنعتی فراهم شد.

او با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست قوه قضاییه بر حمایت از تولید و توسعه اشتغال، عنوان کرد: ورود مدعی العموم به موضوع ساماندهی فعالیت این واحد تولیدی، با دیدگاه حمایت از تولید و اشتغال و همچنین با رافت اسلامی انجام شده است.

مظفری تصریح کرد: سازمان‌های مربوطه از جمله صمت و شرکت نفت نیز همراهی بسیار خوب و ارزشمندی برای راه اندازی مجدد این واحد تولیدی داشته اند که جای تقدیر دارد.

او ادامه داد: رویکرد حمایت از تولید در شهرستان شهربابک برای تحقق شعار سال مبنی بر " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" انجام شده و همواره تداوم خواهد داشت تا بر این مبنا شاهد استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سرمایه گذاری در این شهرستان و توسعه اشتغال جوانان این منطقه باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار